سایت تفریحی عکس ایران

در این سایت مطالب بسیار زیبا و خبرهای روز و همچنین عکس های بسیار زیبا از هنرمندان و طبیعت به نمایش در خواهد آمد

سایت تفریحی عکس ایران

در این سایت مطالب بسیار زیبا و خبرهای روز و همچنین عکس های بسیار زیبا از هنرمندان و طبیعت به نمایش در خواهد آمد

خبر های روز، عکس دختران زیبا,عکس دختر ایرانی, عکس پسران خوشگل ایرانی,خبرهای هسته ای,مذاکرات هسته ای 5+1 , واریز یارانه ها , عکس دختر خشگل ایرانی, عکس مانکن دختر ایرانی,دانلود موزیک شاد عروسی,آهنگ رقص در عروسی,عکس رقص دختران ایرانی, عکس مختلط دختر پسر دانشجو, فیلم پارتی دختران و پسران ایرانی

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

۱

هر چه جذب تر بهتر؛ این چیزی است که در سال های اخیر به عنوان مد رایج شناخته می شود. چند سالی است پوشیدن شلوارهای چسبان به مد رایج تبدیل شده و پای ساپورت ها هم به میان آمده است؛ ساپورت هایی که به دلیل ضخامت شان پاها را نمایش نمی دادند و به همین دلیل از مهمانی های زنانه به خیابان ها وارد شوند.

اینکه صاحبنظران حوزه مد از ساپورت ها چه می گویند و نمایندگان مجلس چه نظری در مورد این پوشش دارند، موضوع مطلب ما نیست. در این مطلب نظر کارشناسان پوست، زنان و گوارش را در مورد مشکلاتی که ساپورت پوشی با خود به همراه می آورد، پرسیدیم.

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +18

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +۱۸

به پوست تان خون نمی رسد

لباس های تنگ خونرسانی به پوست را کاهش می دهند و بیشتر از آنچه تصور می کنید به بافت های زیرین بدن تان آسیب می رسانند. وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می پوشید، این بافت های زیرین در بدن تان دچار آسیب های جدی می شوند اما نشانه این آسیب دیدگی ها خیلی زود آشکار نمی شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه ها باعث شود مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید و فرصت درمان به موقع مشکلات ایجاد شده را از شما بگیرد.

نظرات  (۱)

 با سلام  خدمت ادمین و کاربران محترم
در صورت امکان عکسهای خود و سایت را در اپلود سنتر ما بصورت دائمی و پر سرعت اپلود کنید  www.imgurl.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی